wtorek, 23 lutego 2016

Luty 2016 / 8

RYBY
19.02 – 20.03
słowa kluczowe:
Ucieczka od rzeczywistości. Moje motto to intuicja, marzenia, sztuka, współczucie, iluzja

Cechy charakteru

Ryby są bardzo zmienne i podatne na wpływy. Mogą sprawiać wrażenie pozbawionych siły przebicia i umiejętności walki o swoje sprawy. Potrafią jednak odnieść ogromny sukces w dziedzinach, gdzie będą mogły wyrażać emocje i wykorzystać intuicję, np. w sztuce lub zawodach związanych z pomaganiem. Są bardzo wrażliwe, zarówno na cudzą krzywdę, jak i na krytykę siebie samych. Często odbierają rzeczywistość jako zbyt brutalną i wolą od niej uciec w iluzje lub nałogi. 

Główne zalety


Ryby mają niezawodną intuicję i instynkt. Są ofiarne i gotowe do wielkiego poświęcenia, czasem wręcz zapominają o sobie. Są obdarzone ogromną twórczą wyobraźnią, którą mogą wykorzystać we wszelkich dziedzinach sztuki. 

Główne wady

Problemem Ryb jest skłonność do cierpiętnictwa i stawiania się w roli ofiary. Ryby są dość chwiejne i łatwo zmieniają zdanie. Ich myślenie bywa bardzo subiektywne, mające niewiele wspólnego z rzeczywistym obrazem sytuacji. Nadwrażliwość i nieumiejętność radzenia sobie z emocjami własnymi i cudzymi może je popchnąc w kierunku alkoholu czy narkotyków. 

Kobieta


Typ zwiewnej nimfy, rusałki. Oddana, kochająca, sama często usuwa się w cień. Zdolna do poświęceń aż do zatracenia samej siebie. 

Mężczyzna


Empatyczny i oddany, ale i skłonny do iluzji oraz nałogów. Bardzo uzależniony od swoich zmiennych nastrojów.
^

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej nie będzie współfinansował projektu "Life", który miał pomóc Małopolsce w walce ze smogiem. Decyzję podjęto na tej samej radzie nadzorczej NFOŚiGW, na której zaakceptowano ugodę z fundacją o. Tadeusza Rydzyka.
- Lux Veritatis dostanie od skarbu państwa ponad 26 mln złotych. To efekt ugody, którą zawarto między NFOŚiGW a fundacją o. Tadeusza Rydzyka. Chodzi o rekompensatę za wcześniejsze cofnięcie dofinansowania projektu geotermii toruńskiej.

- Taką decyzję NFOŚiGW podjął na piątkowym posiedzeniu rady nadzorczej. Tego samego dnia zadecydowano też o zabraniu z budżetu Małopolski środków na wsparcie unijnego projektu "Life", który miał pomóc w walce ze smogiem w regionie.
- To był program najlepiej oceniany przez Komisję Europejską spośród 39 projektów zintegrowanych zgłoszonych z całej Europy - mówił w poniedziałek marszałek Małopolski Jacek Krupa z PO.
^
 Zamienił Kaczor macierz na pacierz...
Małopolska - matecznik Prawa i Sprawiedliwości w ten oto sposób został nagrodzony za swoje przywiązanie do Kaczyńskiego. Zapewne mieszkańcy tego regionu nawet nie będą protestować, bo przecież zadecydowano tutaj w imię wyższych racji, czyli kościelnego satrapy z Torunia. Moherowe zagłębie obejdzie się i tym razem smakiem. Wydaje się, że smog niezbyt szkodzi na wzrost szczawiu, więc wszyscy zapewne będą w miarę zadowoleni. Nie wiem jednak, jak wygląda sprawa z mirabelkami. Czy aby wino z nich "pędzone" nie będzie zbyt mocno pachniało w swoim bukiecie kaczymi odchodami...

3 komentarze:

Dominik pisze...

Witaj... Bronisławie - bardzo interesująco piszesz..;)
Zapraszam Cię na mój Blog na tej samej platformie - gdzie znajdziesz całą historię znanego Ci Forum Elfów zwanego w sieci Bagnem, z racji swej antypolskości i panujących tam obyczajów oraz jawnej pro-niemieckości jego Właścicielki ..;/
Blog ma ćwierć setki tematów więc Bagno tzw. Larwy teraz przechrzczonej na Asię nie ma tam tajemnic:

http://rozmowy-w-krainie-elfow.blogspot.com/2014/12/swiatecznie-na-bagnie-laury.html

W razie niejasności lub pytań - pisz do mnie na maila:
bratpalikota@gmail.com

Pozdrawiam..:)
Dominik

bronmus45 pisze...

No, cóż... Ja pod wskazanym przez Ciebie forum Elfów czuję się bardzo dobrze. Jedynym mankamentem, który mi osobiście przeszkadza, jest brak możliwości edycji swojego tekstu po pewnym czasie od jego opublikowania. Chociażby dla poprawienia błędów, zauważonych w danej chwili. Innych kłopotów nie zauważyłem.

Odwiedziłem też Twój blog i tutaj... nie chciałbym przebywać ani chwili dłużej. Twoje tam obelgi są tak "jarmarcznego sortu", że ja mimo też przecież niewyparzonego języka, poczułem się jak w moherowym szambie PiSgwarków...

Mimo takiego obrazu - pozdrawiam...

Dominik pisze...

Witam ponownie Drogi Bronisławie..:)
Mam wrażenie że zdecydowałeś jednak osobiście wyważyć drzwi jakie Ci 3 miesiące temu otworzyłem?
Cóż - mimo wszystko jestem pod wrażeniem przytomności umysłu - bo mnie to zajęło dłużnej a niektórym nawet po kilka lat.. hehe
No.. ale ja tam byłem Adminem i znam to Bagno od podszewki - jak NIKT.. ;)

Pozdrawiam serdecznie - a jeżeli kiedykolwiek widziałbyś potrzebę - mój mail z poprzednich wpisów jest aktualny.

Dominik..
=========

luty 2024 / 4

  Ура Польше, приветствую ПиС, приветствую Войцеховского..!!! ~~ Brawo PiS i jej komisarz; Janusz Wojciechowski!! Z Moskwy płyną te brawa w ...