wtorek, 13 marca 2018

marzec 2018 / 1


PiS - owska
. 
.
dotyczy:
.

Spot MON z okazji rocznicy wejścia do NATO. Bez Geremka, Kwaśniewskiego i Buzka
~~~~~~~~~~~~
Jak widzę i słyszę ministra Płaszczaka,
to jestem pewien, że burzliwa klaka
przerwie mu przemówienie.
On tam błyszczy na scenie
- a mnie aż skręca w brzuchu (no, we flakach)
#
P.S- żyłem w tamtych czasach "sowieckiej prawdy" jako już dorosły, pracujący na utrzymanie rodziny człowiek. Na dodatek w miejscowości, gdzie w jej samej (Szczecinek), jak i w pobliskim Borne Sulinowie stacjonowało "od groma" czerwonoarmiejców. W kioskach RUCH sprzedawana była owa gazeta na bieżąco - nigdy jej nie mogło zabraknąć.
No i teraz - już w późnej jesieni mojego życia - doczekałem się powrotu PRL z lat Gomułki, czy kolejnych sekretarzy PZPR. 
Propaganda sukcesu PiS jest niczym innym, lub jeszcze gorszym przejawem zbydlęcenia ekipy rządzącej.

Brak komentarzy:

luty 2024 / 4

  Ура Польше, приветствую ПиС, приветствую Войцеховского..!!! ~~ Brawo PiS i jej komisarz; Janusz Wojciechowski!! Z Moskwy płyną te brawa w ...