czwartek, 20 lipca 2017

Lipiec 2017 / 1

.

#

ARCYŁOTR, ŁGARZ I NIKCZEMNIK
śmie obrażać posłów w Sejmie,
więc i mnie niech będzie wolno
mówić o nim tak bezczelnie...
.
... szelma, zgniłek, niegodziwiec
- co za Zbawcę się uważa -
hultaj, nicpoń, pętaczyna,
mnie - wyborcę - też obraża
.
więc zważ mydłku i pacanie,
podła duszo i potworze,
łachmyto, wręcz kreaturo
- że tym samym ci przyłożę
.
niech mnie sądzą, lecz wraz z tobą,
drapichruście zakazany,
lawirancie i kuglarzu
- nie wszyscy z nas, to barany -
.
nie pozwolę pluć w twarz sobie,
bisurmańskich rodów frantom;
więc ty - nędzne indywiduum
precz mi z oczu!!!... Bez awantur!!!
- bronmus45 -
.

P.S - wszelkie niezbyt miłe miana zapisane w tekście są jedynie synonimami słowa "KANALIA" - więc jestem w pełni rozgrzeszonym ("oko za oko, ząb za ząb")

Brak komentarzy:

luty 2024 / 4

  Ура Польше, приветствую ПиС, приветствую Войцеховского..!!! ~~ Brawo PiS i jej komisarz; Janusz Wojciechowski!! Z Moskwy płyną te brawa w ...