poniedziałek, 14 lipca 2014

Lipiec 2014 / 8

Rak
22.06 - 22.07

"Wszyscy w PO są wyłącznie tłem dla Tuska, wszyscy w PiS to tylko tło dla Kaczyńskiego" - pisze w "Newsweeku" Tomasz Lis, przekonując, że przyszłoroczne wybory parlamentarne będą starciem nie partii politycznych, ale dwóch liderów. Którzy są od siebie uzależnieni. "Kaczyński jest dla Tuska nie tylko punktem odniesienia. Jest dla niego gwarancją sprawowania władzy i fundamentem szansy na trzecią kadencję" - przekonuje publicysta.
W najnowszym "Newsweeku" Tomasz Lis przekonuje, że kampania przed zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi już się zaczęła. Od starcia Jarosława Kaczyńskiego i Donalda Tuska podczas debaty nad konstruktywnym wotum nieufności.

*
*
Panie Lis... Pańskie "objawione prawdy" są znane od wielu już lat nawet takim przeciętnym obywatelom naszego Kraju, jakim jestem ja sam... Jednym słowem "masło maślane" pańskich wywodów dowodzi jedynie, że postępujący od pewnego czasu zanik formy tak znanego niegdyś dziennikarza można obecnie porównać z takim samym przypadkiem zaniku postrzegania rzeczywistości u pewnego osobnika o nazwisku J. Kaczyński. Obydwaj pożywiacie się już tylko "świetlaną przeszłością" swoich wspomnień o samych sobie. Ja osobiście nie żałuję żadnego z Was. Czekam natomiast na jak najszybsze "wyautowanie" waszej obecności z elitarnych kręgów osobowości mojej Ojczyzny. Jestem nawet gotów przesłać część mojej niewielkiej emerytury na toruński adres pewnego podobnego do was obydwu jegomościa, aby swoimi modłami przyspieszył tą właśnie decyzję u władcy wszechświata...amen

Brak komentarzy:

luty 2024 / 4

  Ура Польше, приветствую ПиС, приветствую Войцеховского..!!! ~~ Brawo PiS i jej komisarz; Janusz Wojciechowski!! Z Moskwy płyną te brawa w ...