poniedziałek, 25 listopada 2013

Listopad 2013 / 8



Strzelec 22 XI - 21 XII

25 listopada 2013 - poniedziałek




- Za chwilę Macierewicz będzie próbował obalić Jarosława Kaczyńskiego. Jestem o tym głęboko przekonany, że nowa "lista Macierewicza" się szykuje - ocenił w "Kropce nad i" Roman Giertych, adwokat i były wicepremier. Z kolei Andrzej Urbański, szef kancelarii prezydenta Lecha Kaczyńskiego mówił, że powołanie Antoniego Macierewicza na wiceprezesa PiS to próba utrzymania prawicowego elektoratu tej partii.

*
*
Wszyscy, jak widać i słychać, są o czymś głęboko przekonani. To i ja mam swoje przekonania - i to nie od dziś. Pamiętamy zapewne udział A. Macierewicza w likwidacji WSI. Pamiętamy też przepychanki w odzyskiwaniu dokumentów, przetrzymywanych w Pałacu Prezydenckim, dotyczących tejże sprawy. Mam jakieś takie wewnętrzne przekonanie, że Macierewicz dotarł w tych dokumentach do niejednej tajemnicy, która mogłaby wielu pozbawić teraźniejszych opinii o nich. To moje przekonanie mówi mi, że Macierewicz wie o wiele za dużo również o rodzinie Kaczyńskich. I o tym również wie Jarosław Kaczyński. Ta zauważalna uległość Kaczyńskiego w stosunku do Macierewicza, nie bierze się zapewne z niczego. Coś mi tu śmierdzi...

Brak komentarzy:

luty 2024 / 4

  Ура Польше, приветствую ПиС, приветствую Войцеховского..!!! ~~ Brawo PiS i jej komisarz; Janusz Wojciechowski!! Z Moskwy płyną te brawa w ...